Obecné pokyny k nákupu:
Vybraný produkt si pomocí tlačítka přidat vložte do virtuálního košíku. Opakujte, dokud nemáte v košíku vše.
Do Vašeho virtuálního košíku se dostanete kliknutím na záložku Košík. Tady můžete zkontrolovat, jestli už máte v Košíku opravdu vše.
V další fázi košíku si můžete vybrat způsob dopravy a vyplňte dodací, popř. fakturační údaje.
Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Prosíme o pečlivé překontrolování zásilky od nás. Reklamace na poškozenou nebo nekompletní zásilku lze totiž uplatnit pouze do 2 pracovních dnů.
Případné přeplatky vyplývající z plateb za zboží se vrací zásadně na Vámi uvedený bankovní účet.